BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE OFERTOWE

" Budowa i wyposażenie małych obiektów pełniących funkcje turystyczne i rekreacyjne. Altana z kominkiem".

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Zamawiający: Gmina Przytuły
      ul. Supska 10
      18-423 Przytuły
      NIP 718-213-81-61
      reprezentowana przez Wójta Gminy Przytuły
      Siedziba: Urząd Gminy w Przytułach
      ul. Supska 10
      18-423 Przytuły
      tel./fax. 086 217 70 13
      @: inwestycje@przytuly.powiatlomzynski.pl
      Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30-15:30

II. Tryb udzielenia zamówienia:


      Zapytanie ofertowe z pominięciem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013 poz. 907 późn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8 o wartości zamówienia poniżej 30 000 EURO.

III. Określenie przedmiotu zamówienia:


      Przedmiotem zamówienia jest budowa altany z kominkiem w miejscowości Nowa Kubra, działka nr 58. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja techniczna ( załącznik nr 4) oraz wzór umowy (załącznik nr 2).

IV. Termin wykonania zamówienia::


      Zamówienie należy realizować w terminie do 30.11.2014r.

V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie::


      Cena – 100%. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną spełniająca warunki zapytania ofertowego.

VI. Miejsce i termin składania ofert::

  1. Oferty należy składać do 30.09.2014 r. do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły, w sekretariacie ( 1 piętro)
  2. Oferty należy składać w jednej kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy oraz z dopiskiem „Budowa altany z kominkiem”
  3. Oferta musi zawierać formularz ofertowy oraz dokumenty wymienione w pkt. VII.
  4. Oferty złożone po terminie tj. 30.09.2014r. godz. 11.00 zostaną zwrócone bez otwierania.

VII. Do oferty należy dołączyć::

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót.
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiące załącznik nr 3.

VIII. Gwarancja.


      Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji na roboty budowlane licząc od momentu podpisania protokołu odbioru bez uwag.

IX. Warunki udziału w postepowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków :


      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:
  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
  4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca na własny koszt zapewnia kierownika budowy.
  5. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3.


X. Załączniki

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Wzór umowy – załącznik nr 2
  3. Oświadczenie – załącznik nr 3
  4. Dokumentacja techniczna – załącznik nr 4
Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski


Operacja współfinansowana: Oś Leader w ramach PROW 2007-2013. Działanie 413.

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 16 wrz 2014 12:25
Data opublikowania: wtorek, 16 wrz 2014 12:29
Data przejścia do archiwum: piątek, 4 lis 2016 13:10
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1985 razy