BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego

REFERAT ROZWOJU GOSPODARCZEGO Parter, pok. nr 4

Do zadań należy:

  1. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzeniem i zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
  2. Prowadzenie spraw związanych z planami zagospodarowania przestrzennego.
  3. Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego.
  4. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego i studium.
  5. Dokonywanie okresowej oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.
  6. Prowadzenie spraw z zakresu ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowaniu terenu.
  7. Prowadzeniu rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
  8. Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem dokumentacji na planowanie zadania inwestycyjnego oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją gminnych inwestycji.
  9. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem strategii rozwoju gminy.
  10. Przygotowywanie projektów decyzji, zarządzeń i uchwał.
  11. Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  12. Prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości.
  13. Bieżące monitorowanie przepisów.
  14. Wykonywanie doraźnych poleceń wydawanych przez przełożonych, a nie ujętych w powyższym wykazie jeśli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.
Data powstania: środa, 18 maj 2016 10:53
Data opublikowania: środa, 18 maj 2016 10:58
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1915 razy