BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

URZĄD STANU CYWILNEGO

pok. nr 13, tel.   512413016

KIEROWNIK

URZĘDU STANU CYWILNEGO

KAZIMIERZ RAMOTOWSKI

WÓJT GMINY PRZYTUŁY

 

ZASTĘPCA

KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO

 

SPECJALISTA

DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI I AKT URZĘDU STANU CYWILNEGO

 

Do zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego, Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych należy:

- prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa o aktach stanu cywilnego;

- prowadzenie spraw wynikających z przepisów kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;

- prowadzenie ewidencji ludności;

- współdziałanie z urzędami stanu cywilnego, komórkami organizacyjnymi urzędów gmin i miast właściwymi w sprawach ewidencji ludności i organami do spraw statystyki publicznej;

- prowadzenie spraw meldunkowych i zmiany imion i nazwisk;

- eliminacja przypadków niedopełniania obowiązku meldunkowego oraz powadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wymeldowania przy współpracy z sołtysami i policją;

- prowadzenie spraw dotyczących wydawania dokumentów tożsamości;

- sporządzanie spisu wyborców i prowadzenie innych prac na rzecz wyborów przewidzianych prawem wyborczym;

- prowadzenie spraw nadawania medali i odznaczeń;

- organizowanie uroczystości związanych z jubileuszami pożycia małżeńskiego;

- prowadzenie dokumentacji z przyjmowanych ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.

- organizacja i udzielanie ślubów cywilnych

 


ZADANIA OGÓLNE

1. Realizacja zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Przytułach w części dotyczącej powierzonych zadań dla wszystkich stanowisk pracy.

2. Przygotowywanie monitorowanie i aktualizacja dokumentów wytwarzanych w USC i przekazywanie ich informatykowi celem zamieszczania w Biuletynie Informacji Publicznej.

Data powstania: wtorek, 24 cze 2003 16:41
Data opublikowania: wtorek, 24 cze 2003 16:57
Data edycji: sobota, 28 cze 2003 00:00
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 5486 razy
Ilość edycji: 5