BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

ZARZĄDZENIE Nr 56/04

z dnia: 27 października 2004 roku.
w sprawie: w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości /Dz.U. Nr 121, póz. 591 z późniejszymi zmianami/, oraz instrukcji inwentaryzacyjnej Urzędu Gminy z dnia 25 listopada 1991 roku zarządzam, co następuje:
§1
Powołuję Komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia spisów z natury składników
majątkowych:
Urzędu Gminy, Biblioteki, Ochotniczej Straży Pożarnej w następującym składzie
l . Zofia Baronowska - pracownik Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej
2. Anna Karwowska - pracownik
3. Janusz Szelągowski - referent
4. Adam Szydłowski — konserwator
§2
Przed rozpoczęciem inwentaryzacji proszę dokonać przeglądu i oceny technicznej wszystkich składników majątkowych. Zniszczone przedmioty i wyposażenie należy wykazać w formie wniosków do likwidacji, wraz z opinią w terminie do 07.12.2004 r.
§3 Termin zakończenia inwentaryzacji ustalam na dzień 09.12.2004 r.
§4 Wykonanie zarządzenia powierzam Zastępcy Wójta Gminy
§5 Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania
Data dodania:
Data upublicznienia: czwartek, 7 kwi 2005 10:50
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1546 razy