BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU

PROTOKÓŁ Z

PROTOKÓŁ Z PRZEPROWADZONEGO NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GMINY W PRZYTUŁACH

 

 

Inspektor ds. rolnictwa, gospodarki mieniem komunalnym, ochrony środowiska oraz oświaty, kultury, sportu i zdrowia.

…………………………………………………………………………………………………..

/ nazwa stanowiska pracy /

 

 

  1. W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy ofertę przesłała jedna kandydatka.

 

  1. Powołano komisję w celu przeprowadzenia naboru w następującym składzie:

 

Przewodniczący komisji – Stanisław Sienicki

Członek komisji – Janusz Szelągowski

Sekretarz komisji – Elżbieta Błaszczak

  1. Po dokonaniu selekcji aplikacji wybrano następujących kandydatów uszeregowanych według spełniania przez nich kryteriów określonych w ogłoszeniu o naborze:

 

 

Lp.

Imię i nazwisko

Miejsce zamieszkania

1.

Beata Piotrowska

Przytuły

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

 

 

  1. Zastosowano następujące metody naboru:

 

ogłoszenie w BIP oraz na tablicy ogłoszeń

 

  1. Zastosowano następujące techniki naboru:

 

- wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych

- końcowa selekcja – rozmowa kwalifikacyjna

 

  1. Uzasadnienie wyboru:

 

Pani Beata Piotrowska spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Posiada ona wykształcenie wyższe oraz 2-letni staż pracy w samorządzie na stanowisku zbliżonym do zgłoszonego w zapotrzebowaniu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna stwierdziła, że kandydatka posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku inspektora ds. rolnictwa, gospodarki mieniem komunalnym, ochrony środowiska oraz oświaty, kultury, sportu i zdrowia.

 

  1. Załączniki do protokołu:

a)      kopia ogłoszenia o naborze

b)      kopia dokumentów aplikacyjnych 1 kandydata

c)      wyniki rozmowy kwalifikacyjnej ( protokół )

 

 

 

 

 

Protokół sporządził:                                                                            Zatwierdził:

 

 

……………………..                                                              ……………………………..

                       

/ data, imię i nazwisko                                                                                             / podpis i pieczęć Wójta

         pracownika /                                                                                                        lub osoby upoważnionej /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podpisy członków komisji:

 

………………………………………

 

………………………………………

 

………………………………………

Data powstania: poniedziałek, 6 sie 2007 11:41
Data opublikowania: poniedziałek, 13 sie 2007 11:42
Data przejścia do archiwum: środa, 20 lut 2008 11:27
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 3769 razy