BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS.GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI

WÓJT GMINY PRZYTUŁY



Ogłasza
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
DS.GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły

     

  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    • nazwa stanowiska: ds. gospodarki odpadami komunalnymi,
    • wymiar etatu: 3/4 etatu.
  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, administracja, preferowane: ekonomiczne, finanse-rachunkowość,
    • bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacji podatkowej.
    • biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,
  3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    • pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
    • dobra organizacja pracy,
    • umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
    • komunikatywność, samodyscyplina,
    • staż pracy – mile widziany,
    • znajomość obsługi programu biurowego z zakresu gospodarki odpadami.
  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    • prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły,
    • obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych,
    • stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
    • opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
    • współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
    • przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
    • kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły,
    • współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
    • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
    • przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi,
    • sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,
    • prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów,
    • prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne.
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
      Praca na piętrze budynku Urzędu Gminy. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa.
      Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.
      Umowa o pracę w wymiarze 3/4 etatu.
      Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy. Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
  6. Dodatkowe informacje:

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6 %.

  7. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys – curriculum vitae,
    3. kserokopie świadectw pracy,
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
    7. kserokopie świadectw pracy,
    8. referencje,
    9. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./,
     Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: ds. gospodarki odpadami komunalnymi„ w terminie do dnia 08.07.2013 r. włącznie .
     W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
     Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Przytuły po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
     Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły

Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski
Data powstania: środa, 26 cze 2013 09:16
Data opublikowania: środa, 26 cze 2013 09:22
Data przejścia do archiwum: środa, 14 cze 2017 10:16
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 2871 razy