BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na nowo utworzone stanowisko urzędnicze

INSPEKTOR DS.OBSŁUGI WODOCIĄGU
Ogłoszenie
o naborze na nowo utworzone stanowisko urzędnicze

WÓJT GMINY PRZYTUŁY



Ogłasza
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA NOWO UTWORZONE STANOWISKO
URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS.OBSŁUGI WODOCIĄGU
GMINNEGO W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły
  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    • nazwa stanowiska: inspektor ds. obsługi wodociągu gminnego
    • wymiar etatu: 1 etat.
  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
    • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • wykształcenie wyższe,
    • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, kodeksu postępowania administracyjnego,
    • dobra obsługa komputera, zestawu inkasenckiego: PSION WARKABOUT,
    • dobra znajomość programu: woda, rejestr VAT, księgowość zobowiązań, inkasent,
    • prawo jazdy kat. B.
  3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    • pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
    • dobra organizacja pracy,
    • umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
    • komunikatywność, samodyscyplina,
    • staż pracy 5 lat w tym co najmniej 2 lata w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego.
  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
      1/ w zakresie sprzedaży wody i gospodarki wodomierzowej :
      • zawieranie umów na dostawę wody ze wszystkimi jej odbiorcami,
      • odczytywanie stanów wodomierzy u odbiorców oraz wodomierzy głównych w hydroforni i pompowniach,
      • fakturowanie i rozliczanie opłat za pobraną wodę w tym dostarczanie odbiorcom faktur,
      • windykacja należności,
      • przyjmowanie i załatwianie wszelkich reklamacji związanych z dostawą wody,
      • prowadzenie ewidencji użytkowników wodomierzy,
      • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zamontowania bądź wymiany wodomierzy,
      • kontrolowanie stanów technicznych przyłączy wodomierzowych,
      • prowadzenie ewidencji odbiorców wody i ewidencji ilościowo-wartościowej sprzedaży.
      2/ w zakresie eksploatacji sieci :
      • przyjmowanie i przechowywanie dokumentacji projektowo-powykonawczej sieci wodociągowej i obiektów na niej wybudowanych,
      • prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci wodociągowych,
      • wydawanie warunków technicznych włączenia do sieci wodociągowej, nadzór techniczny nad realizacją wydanych warunków technicznych,
      • opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych,
      • dokonywanie uzgodnień z właścicielami innych urządzeń sieci,
      • nadzór techniczny nad eksploatacją sieci wodociągowej i wykonywanymi remontami przez inne jednostki na wniosek właściciela sieci,
      • udział w odbiorach robót na sieciach,
      • kontrola prawidłowości wykonanych połączeń domowych z instalacją wewnętrzną,
      • reagowanie na nielegalny odbiór wody i prowadzenie działań w celu jego wyeliminowania,
      • prowadzenie całodobowego pogotowia wodociągowego,
      • rutynowe realizowane 1 raz w tygodniu objazdu sieci, w celu zmniejszenia awaryjności sieci , w tym głównie pompowni wody , a także uprzedzenia możliwych awarii,
      • zgodnie z wymaganiami technologicznymi płukanie złoża raz na dwa tygodnie (hydrofornia Nowa Kubra),
      • prowadzenie okresowych przeglądów sieci hydrantowej ( w tym także w razie potrzeby uczestniczenie w kontrolach realizowanych na zgłoszenie i w obecności przedstawiciela użytkownika lub straży pożarnej ),
      • odpowietrzanie i płukanie sieci ( jeżeli nie wynikają z awarii , a są wynikiem np. stwierdzenia pogorszenia jakości wody ),
      • zabezpieczenie i oznakowanie miejsc awarii na sieci,
      • obsługa agregatu prądotwórczego 40 kV,
      • nadzór nad usuwaniem awarii na sieci,
      • odcinanie przyłączy za zaległości w opłatach (określenie kosztów adresowych tych czynności w celu możliwości przyszłego dochodzenia przez gminę zwrotu tych kosztów od danego abonenta ),
      • opracowanie projektu gminnego regulaminu dostarczania wody, ustalanie taryf i opłat za usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę,
      • współpraca ze Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną i Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska.
  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
         Praca na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta. Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu, w godzinach 7.30 - 15.30.
  6. Dodatkowe informacje:
         Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w październiku 2012 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Przytułach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
  7. Wymagane dokumenty:
        1) list motywacyjny,

        2) życiorys – curriculum vitae,

        3) kserokopie świadectw pracy,

        4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

        5) kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,

        6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),

        7) referencje,

        8) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

      9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./,


     Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. obsługi wodociągu gminnego „ w terminie do dnia 26.11.2012 r. włącznie .
     W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
     Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Przytuły po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
     Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły
     Przytuły, dnia 12.11.2012 r.

Wójt Gminy Przytuły
(-) Kazimierz Ramotowski




ZARZĄDZENIE NR 74/12
Wójta Gminy Przytuły


w sprawie: ogłoszenia naboru na nowo utworzone stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły

ZARZĄDZENIE NR 78/12
Wójta Gminy Przytuły


w sprawie: zmieniające zarządzenie w sprawie ogłoszenia naboru na nowo utworzone stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Przytuły


Data powstania: poniedziałek, 12 lis 2012 13:30
Data opublikowania: poniedziałek, 12 lis 2012 13:36
Data edycji: czwartek, 29 lis 2012 13:54
Data przejścia do archiwum: środa, 14 cze 2017 10:15
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 2702 razy
Ilość edycji: 1