BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

Nabór na pracownika

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


WÓJT GMINY PRZYTUŁY


Ogłasza


NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY

ul.Supska 10

18-423 Przytuły


wolne stanowisko urzędnicze:

inspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, powszechnego
obowiązku obrony, ochrony przeciwpożarowej i informatyki




Liczba lub wymiar etatu: 1


Główne obowiązki:


  1. ZADANIA W ZAKRESIE POWSZECHNEGO OBOWIĄZKU OBRONY, SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ, NADZWYCZAJNYCH ZAGROŻEŃ ŚRODOWISKA ORAZ SPRAW OKREŚLONYCH USTAWĄ O KLĘSKACH ŻYWIOŁOWYCH W TYM SZCZEGÓLNIE:


    1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi.
    2. Przygotowanie i prowadzenie rejestracji przedpoborowych.
    3. Przygotowanie i udział w przeprowadzaniu poboru.
    4. Prowadzenie czynności wyjaśniająco-poszukiwawczych wobec osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej.
    5. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach o odroczenia poborowych i zwalnianie żołnierza z zasadniczej służby wojskowej.
    6. Opracowywanie dokumentacji planistycznych w zakresie obrony cywilnej i ochrony ludności.
    7. Wykonywanie niezbędnej dokumentacji do przygotowania i kierowania formacjami obrony cywilnej.
    8. Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania.
    9. Opracowanie planu obrony cywilnej gminy oraz nadzór nad opracowaniem planów obrony cywilnej instytucji, podmiotów gospodarczych i innych jednostek organizacyjnych działających na terenie gminy.
    10. Planowanie, organizowanie i prowadzenie szkolenia formacji obrony cywilnej.
    11. Opracowanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia procesu ewakuacji [przyjęcia] ludności.
    12. Opracowanie planu świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony cywilnej.
    13. Realizacja przedsięwzięć w zakresie integracji sił OC do przeprowadzania akcji ratowniczych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych, zagrożeń środowiska ataków terrorystycznych.
    14. Prowadzenie magazynu OC oraz planowanie i realizacja zaopatrzenia w sprzęt i środki OC.
    15. Realizacja zadań wynikających z przepisów szczególnych.



  2. ZADANIA W ZAKRESIE OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ:



    1. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową na terenie gminy i Urzędu Gminy.
    2. Prowadzenie spraw związanych z działalnością komendanta gminnego ochotniczej straży pożarnej.
    3. Prowadzenie spraw dotyczących współdziałania i nadzoru nad jednostkami OSP




  3. ZADANIA W ZAKRESIE INFORMATYKI:


    1. . Redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej oraz prowadzenie serwisu internetowego gminy,
    2. Administrowanie systemem informatycznym Urzędu,
    3. Dobór sprzętu i oprogramowania informatycznego Urzędu.

  4. WYMAGANIA


    1. NIEZBĘDNE:


      1. obywatelstwo polskie,
      2. pełna zdolność do czynności prawnych,
      3. pełne prawa publiczne,
      4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
      5. niekaralność za przestępstwa umyślne,
      6. wykształcenie wyższe informatyczne,
      7. znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, dostępu do informacji publicznej, informatyzacji, działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
      8. biegła znajomość zagadnień informatycznych w zakresie obsługi sprzętowej i programowej,
      9. znajomość zagadnień zabezpieczeń sieci teleinformatycznych oraz licencjonowania i legalności oprogramowania,
      10. staż pracy min. 1 rok w administracji samorządowej,
      11. znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej.

    2. Wymagania dodatkowe


    3. znajomość ustaw i rozporządzeń dotyczących przygotowań obronnych państwa, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i klęsk żywiołowych,
    4. dokładność, sumienność, systematyczność,
    5. dobra organizacja pracy,


Wymagane dokumenty:



  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  2. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm. /,
  4. życiorys i list motywacyjny,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.


Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, powszechnego obowiązku obrony, ochrony przeciwpożarowej i informatyki



w terminie do:
26.11.2008 r. włącznie
pod adresem:
Urząd Gminy w Przytułach
ul. Supska 10
18-423 Przytuły

tel. /86/ 2 17 70 13


Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.

Data powstania: środa, 12 lis 2008 15:27
Data opublikowania: środa, 12 lis 2008 15:28
Data przejścia do archiwum: czwartek, 9 kwi 2009 09:03
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1930 razy