BIP Gminy Przytuły

Biuletyn Informacji Publicznej

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. pozyskiwania środków finansowych

WÓJT GMINY PRZYTUŁY

Ogłasza
otwarty i konkurencyjny
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. pozyskiwania środków finansowych
W URZĘDZIE GMINY PRZYTUŁY
ul.Supska 10
18-423 Przytuły

 

     

  1. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
    1. nazwa stanowiska: ds. pozyskiwania środków finansowych,
    2. wymiar etatu: pełny etat.
  2. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na tym stanowisku:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. wykształcenie: wyższe, preferowane administracja,
    6. posiada minimum 3 lata stażu pracy, w tym minimum rok pracy na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy unijnych oraz krajowych,
    7. posiada znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektu, przygotowywania wniosku o dofinansowanie, wdrażania projektu, zarzadzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu poparte doświadczeniem kandydata,
    8. dobra znajomość przepisów prawa związanych z problematyką na stanowisku pracy, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego,
    9. dobra znajomość programów z pakietu MS Office (Word, Exel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku).
  3. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
    1. pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność,
    2. dobra organizacja pracy,
    3. umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich,
    4. komunikatywność, samodyscyplina.
  4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:

1)    Realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy strukturalnych, pomocowych oraz struktur krajowych.

2)    Wyszukiwanie możliwości pozyskania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy.

3)    Prowadzenie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań.

4)    Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami gminy w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych – fundusze unijne i krajowe, współuczestnictwo w procesach aplikacyjnych.

5)    Przygotowanie projektów uchwał w zakresie stanowiska pracy.

6)    Aktualizacja BIP w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku.

7)    Prowadzenie teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt.

8)    Udział w prowadzeniu spraw związanych z udziałem zamówień publicznych przez Urząd (Gminę), organizowanie przetargów.

9)    Planowanie zadań inwestycyjnych i środków na ich realizację, obejmujących m.in. budowę, modernizację obiektów i urządzeń komunalnych oraz dróg, zakupy inwestycyjne.

10)Opracowywanie wieloletnich programów inwestycyjnych.

11)Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Gminę, organizowanie przetargów.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca na parterze budynku Urzędu Gminy. Budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Praca administracyjno-biurowa.
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.

  1. Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6 %.

7)     Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy,
  2. list motywacyjny,
  3. życiorys – curriculum vitae,
  4. kserokopie świadectw pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności ( zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),
  8. referencje,
  9. oświadczenie kandydata , że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw  publicznych,
  11. oświadczenie kandydata o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia  dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie  danych) (Dz. Urz. UE L 119/1) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. Nr 902 z późn. zm. )
  12. oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych o treści :

Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym że:

1. Administratorem moich  danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu  rekrutacji jest Gmina Przytuły z siedzibą w Przytułach,  e-mail. gmina@przytuly.powiatlomzynski.pl.    

                                                                                         2. W sprawach związanych z moimi danymi osobowymi mogę  kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail:  iod@przytuly.powiatlomzynski.pl.     

3. Dane moje będą przetwarzane tylko w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.                    

4. Dane mogą być udostępniane dla celów zadań ustawowych.                                            

5. Dane moje nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.       

                                                                                                 6. Dane będą przechowywane w czasie trwania rekrutacji  i  usuwane po ustaniu potrzeby.      

 

7. Mam  prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczeniu przetwarzania.   

8. Mam prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.  

9. Przysługuje mi prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

                      

                             Data i podpis kandydata ubiegającego się o zatrudnienie

Kserokopie złożonych dokumentów aplikacyjnych muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.                                             Oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisane własnoręcznie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Przytuły, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: ds. pozyskiwania środków finansowych, w terminie do dnia 25.06.2018 r. włącznie .
     W przypadku przesłania pocztą decyduje data stempla pocztowego.
     Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Przytuły po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
     Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Przytuły oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Przytułach, ul. Supska 10, 18-423 Przytuły.

 

Wójt Gminy Przytuły

(-) Kazimierz Ramotowski

Data powstania: czwartek, 14 cze 2018 11:58
Data opublikowania: czwartek, 14 cze 2018 12:05
Opublikował(a): Andrzej Gwiazdowski
Zaakceptował(a): Andrzej Gwiazdowski
Artykuł był czytany: 1410 razy